perjantai 1. marraskuuta 2013

Joulutunnelmia!

Hiphei, mun joulu alkoi virallisesti tänään!
Tosin oonhan mä jo tehnyt kaikki joulukortit, laittanut ne kuoreen ja postimerkitkin niihin liimannut, muttei se niin justiinsa oo..
Mun joulu alkoi tänään uudella albumilla! Raskasta Joulua-levy tuli tänään kauppoihin ja sen mukana myös mun hyllyyn. Jos en yhtään valehtele, niin oon käyny varmaan viis vuotta ainakin näillä keikoilla joka vuosi ja tänäkin vuonna oon kovasti menossa. Hiphiphurraa! Nyt kaikki levykauppaan ja levyn ostoon.

Raskasta Joulua on siis ihan mielettömien muusikoiden uusi raskaampi joululevy. Eli ne, joita ei välttämättä ihan perinteiset versiot joululauluista innosta, niin tää on teille! Ja kaikille muillekin!

Kannattaa tsekata!
Mukana mm. Marco Hietala, Kimmo Blom, Tommi "Tuple" Salmela, Ari Koivunen, J-P Leppäluoto, Jarkko Ahola, Antti Railio, Tony Kakko, Antony Parviainen, Ilja Jalkanen, Pasi Rantanen ja Ville Tuomi.. Kovia nimiä siis!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätäppä kommentti!