perjantai 11. lokakuuta 2013

Hulluutta ilmassa!

Kuka arvaa missä oon käyny shoppailemassa? Ei taitane olla vaikea arvata näinä päivinä, mistä ihmiset tulevat keltaisten ostoskassien kanssa. Niin myös minä. En yleensä oo innostunut hulluista päivistä, mutta tänä vuonna siellä on ollu ihan mielenkiintoisia juttuja. Jotain tuli myös ostettua!

Methodin pesuaineet on ihan mun lemppareita. Siivoaminenkin on paljon mukavaa, kun on hyvät pesuaineet. Mulla on oma iso laatikko pesuaineille sen takia, että joka aineelle on oma aineensa. Oon semmonen pesuainehamstraaja. Lisäksi ostin Iittalan Nappula-kynttilänjalat, ne nyt vaan oli niin söpöt. 
Muffinssit oli ihan pakkohankinta, perjantaipullaa. :)

Yks ostoksista saapuu vasta viikkojen päästä kotiin, sitä odotellessa voinkin kuunnella uutta Juha Tapion Lapislatsulia-levyä. Ihana Juha Tapio! 

Kaikkia tuotteita ei enää ollut saatavilla mitä olisin halunnut, mm. Angel-villamatto oli jo loppunut sekä String-hylly. Höh.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätäppä kommentti!