perjantai 7. syyskuuta 2012

Syksyjuttuja!

Kävin eilen hammaslääkärissä, kävin tänään hammaslääkärissä ja käyn ens viikollakin kaks kertaa! Yäk! Kaikki jotka mut tuntee, tietää, että mä pelkään hammaslääkäriä aivan kamalasti.. ja siitä syystä, että sinne vihdoin raahauduin, oon päättäny palkita itteni uusilla tyynynpäällisillä! Jee! Hyvä syy hemmotella ittiä :)

Sokoksella kattelin Finlaysonin Taimi-tyynynpäällisiä ja ajattelinkin kotiuttaa ne pikimmiten, siis hammaslääkärikäyntien jälkeen!

Innostuin etsiskelemään myös muita houkuttelevia tyynynpäällisiä ja löysinkin aika monta, tässäpä minua miellyttäneitä vaihtoehtoja;







Ensimmäiset kolme tyynyä H&M Home:lta, seuraavat kaksi Ikeasta ja viimeinen, muttei vähäisin on Finlaysonin Taimi! Ihana!

Syksy on tulossa ihan selkeästi, oon alkanu poltella kynttilöitä ja haaveilla ihanan lämpimistä neuleista, villasukista, vilteistä, pipoista, lapasista..
Oon jopa alkanu neulomaan!

2 kommenttia:

  1. On kyllä aivan ihana tuo Taimi, noista paras :-)!

    VastaaPoista
  2. Pitää käydä tällä viikolla ostamassa ne, sain hyväksynnän jo niille :)

    VastaaPoista

Jätäppä kommentti!